Novinky v nabídce
Nakúp ešte za 23,50€a dopravu máš zadarmo
Ešte u nás nemáte účet?
Objednávku můžete zaplatit následujícími způsoby:
Kreditní kartou
Platba kreditní kartou přímo na našich webových stránkách prostřednictvím platební brány GP Webpay, povolena je také platba prostřednictvím ApplePay a GooglePay. Platbu ihned vidíme a objednávku neprodleně odešleme.
Na dobírku
Při tomto způsobu zaplatíte přímo kurýrovi při převzetí zásilky v hotovosti nebo kartou. Objednávka od nás odchází bez čekání.
Bankovním převodem
Při platbě bankovním převodem vyčkejte na fakturu a platební doklady, které vám zašleme e-mailem, jakmile připravíme objednávku k odeslání. Pokud máte SLSP, Tatra Banku nebo VÚB, můžete využít okamžitou platbu, která je během několika minut připsána na náš účet a my můžeme balíček ihned odeslat. V opačném případě je balíček odeslán až po připsání platby na náš účet.
Občas se stane, že platba kartou neproběhne úspěšně. Nepodaří se vám platbu autorizovat, platební brána selže nebo někde zamrzne. Můžete nám dát vědět, že platba neproběhla, a napsat nám, jak si přejete objednávku zaplatit, nebo můžete počkat, až se vám ozveme. Poté se s vámi domluvíme, zda zvolíme jiný způsob platby nebo vám vygenerujeme novou platbu kartou. Pokud změníte způsob platby na dobírku, počítejte prosím s příplatkem za dobírku, který se může lišit v závislosti na dopravci.
Způsob přepravy závisí na hmotnosti a povaze vaší objednávky. K doručení zboží využíváme služeb následujících dopravců. Hmotnost vaší objednávky se automaticky vypočítá v nákupním košíku, takže se vám zobrazí pouze možnosti dopravy, které jsou k dispozici v závislosti na hmotnosti a rozměrech vašeho balíku. Další informace naleznete také v části Způsoby dopravy.
Kurýr SPS na adresu
Expresní doručení kurýrem na vámi zvolenou adresu do 1-2 pracovních dnů. Kurýrní společnosti standardně garantují doručení k prvním dveřím.
Maximální hmotnost balíku je 50 kg.
Balík kurýrem na adresu (bývalý doručovací úřad)
GEIS paletový kurýr na adresu
Prostřednictvím kurýra GEIS zasíláme balíky na paletách a polopaletách o hmotnosti vyšší než 50 kg.
Kurýr GEIS obvykle doručuje balíky do 1-2 pracovních dnů.
Doručení na pobočku Packety (dříve Parcel Office)
Doručení vaší objednávky na jednu z poboček sítě Packeta. Po výběru této možnosti přepravy je třeba zvolit pobočku, na kterou bude balíček doručen. Zejména v období Vánoc se stává, že pobočky jsou plné a balíky nepřijímají nebo jsou dočasně zavřené. V takovém případě vás budeme telefonicky kontaktovat a společně vybereme nové výdejní místo.
Jakmile bude vaše objednávka doručena na výdejní místo, obdržíte textovou zprávu s heslem, které můžete použít k vyzvednutí objednávky.
V rámci tohoto doručení si můžete také zvolit doručení objednávky do Z-BOXES. Jedná se o samoobslužné výdejní místo společnosti Packets, kde nejste omezeni dobou doručení ani otevírací dobou pobočky. Svou zásilku si vyzvednete, až budete mít čas. Pro vyzvednutí balíčku musíte mít nainstalovanou mobilní aplikaci Packety.
Osobní odběr
Pokud jste z Prievidze a okolí nebo k vám má cestu kamarád, můžete se také zastavit na naší prodejně a objednávku si vyzvednout osobně.
Náš sklad se nachází v budově creActive na ulici Montážní 15 v Prievidzi ve spodním patře. Vzhledem k povaze našeho sortimentu sloužíme pouze jako výdejní místo, proto doporučujeme objednávku provést přes e-shop a přijít si ji vyzvednout. Určité změny v objednávce lze samozřejmě provést i na místě. Objednávku můžete zaplatit v hotovosti nebo platební kartou.
Vzorky všech vonných a éterických olejů a slídových barviv jsou samozřejmě k dispozici skladem.
Objednávky vyřizujeme pouze během pracovních dnů. Odeslání závisí na množství přijatých objednávek, ale snažíme se objednávky odeslat do 24 hodin od přijetí, kromě víkendů a svátků, kdy často odesíláme objednávky i dříve. Od okamžiku předání zásilky k odeslání je v rukou kurýra. Během akcí, jako je Black Friday, vánoční období apod. je třeba počítat s delšími dodacími lhůtami, protože kurýrní společnosti bývají přetížené.
Při výběru doručení a platby se zobrazí také předpokládané datum doručení zásilky k vám.
Náš e-shop vám nabízí možnost si zboží jednoduše předobjednat prostřednictvím našich webových stránek. Vaši poptávku zaevidujeme a budeme vás informovat o předpokládaných skladových zásobách. Tato doba je vždy pouze orientační, protože mnohdy není v našich silách ji ovlivnit. Jakmile bude zboží dodáno do našeho skladu, budeme vás opět kontaktovat. Za zboží zaplatíte až ve chvíli, kdy bude připraveno k expedici. Pokud je doba čekání na zboží nevyhovující, můžete předběžnou objednávku kdykoli zrušit.
Dalším způsobem, jak sledovat dostupnost zboží, je zapnutí funkce "hlídací pes" v detailu produktu a my vám automaticky zašleme e-mail, jakmile bude zboží opět skladem.
Dostupnost zboží, které je vyprodané a je na cestě k nám, můžete sledovat nebo známe předběžný termín opětovného naskladnění přímo na webových stránkách. V takovém případě je předpokládané datum naskladnění zobrazeno ve vodoznaku produktu. V detailu produktu můžete také vidět množství, které bude k dispozici po naskladnění.
Pokud je objednávka stále u nás a ještě nebyla odeslána, není to žádný problém. Stačí vytvořit novou objednávku prostřednictvím e-shopu se zbožím, které chcete přidat, a v kroku vpravo zvolit "přidat do stávající objednávky". Tímto způsobem nebude účtováno žádné poštovné a my vaše objednávky sloučíme do jedné. Pokud si nejste jisti nebo máte podezření, že se vaše objednávka již zpracovává, kontaktujte nás pro jistotu telefonicky.
Od kupní smlouvy můžete odstoupit bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí zboží.
Tuto možnost mají pouze zákazníci, kteří nakupují online prostřednictvím e-shopu. Podmínky pro odstoupení od smlouvy najdete podrobně v našich obchodních podmínkách.
Chcete-li odstoupit od smlouvy, musíte vyplnit FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY a zaslat nám jej spolu se zbožím na následující adresu:
Handymade s.r.o.
Montážna 15
971 01 Prievidza.
Zboží prosím neposílejte na dobírku ani jako balík na poštu, protože se vám vrátí a nebude vyzvednuto. Dbejte prosím na to, abyste zboží vrátili nepoužité a nepoškozené a vhodně jej zabalili proti poškození během přepravy.
Peníze za vrácené zboží vám vrátíme na váš účet nebo zpět na vaši kreditní kartu neprodleně, nejpozději však do 14 dnů od obdržení vaší žádosti.
Děláme vše, co je v našich silách, abychom zajistili, že vám objednávka dorazí v pořádku. Někdy však může dojít k selhání lidského či jiného faktoru nebo k poškození během přepravy. Pokud se takový problém vyskytne, neprodleně nás kontaktujte a uveďte podrobnější popis. Případné nedostatky se budeme snažit neprodleně vyřešit.
V případě poškození zásilky během přepravy je nezbytné, abyste nás neprodleně kontaktovali a zároveň nám zaslali fotografie e-mailem. Pokud zásilka vykazuje známky poškození již při převzetí od kurýra, je nutné tuto skutečnost uvést také v přejímacím protokolu.
Stačí se zaregistrovat na našich webových stránkách, zaškrtnout možnost velkoobchodní poptávky a vyplnit potřebné údaje. Žádost nám poté přijde a my ji schválíme nebo vás budeme kontaktovat telefonicky. Velkoobchod schvalujeme zákazníkům, kteří mají v předmětu podnikání výrobu certifikované přírodní kosmetiky nebo podobnou činnost, která úzce souvisí s naším sortimentem, bezobalový obchod apod.
Velkoobchodní spolupráce se vyplatí při nákupu většího množství. Můžete také nakupovat větší balení jednotlivých surovin, která jsou automaticky cenově výhodná.
Pokud plánujete pro začátek objednávat menší množství, doporučujeme vám zaregistrovat se jako maloobchodní zákazník, abyste mohli využívat věrnostní slevy a také ušetřit na dopravě.
Maloobchodní zákazníci mají na Slovensku dopravu zdarma při objednávkách nad 70 EUR a do 20 kg.
Velkoobchodní zákazníci mají dopravu zdarma nad 200 eur při objednávce do 20 kg.
Přehlednou tabulku s cenami dopravy naleznete zde Způsoby dopravy.
Dopravu zdarma mohou využít pouze zákazníci ze Slovenska.
Kontaktujte nás prosím e-mailem na adrese info@handymade.sk. Prověříme pro vás aktuální možnosti u našich dodavatelů a budeme vás informovat o aktuálních možnostech a cenách.
Ano, zasíláme i do České republiky, naši nabídku v českých korunách najdete na www.hadymade.cz nebo přepnutím na CZK v pravém horním rohu stránky. Před finálním potvrzením objednávky doporučujeme ujistit se, že nakupujete přes českou verzi našeho e-shopu.
V tomto případě je nezbytné mít při objednávání zboží vyplněné DIČ (IČ DPH) ve správném formátu. Objednávku prosím neplaťte platební kartou online, protože konečná částka k úhradě bude známa až po odečtení DPH a vystavení konečné faktury. Pokud si přejete platit kartou, napište to prosím do poznámky k objednávce a po vystavení faktury vám zašleme odkaz k platbě kartou.
Po zaslání faktury e-mailem je třeba zkontrolovat všechny uvedené údaje. Dodatečné změny na faktuře bohužel nejsou možné.